January 14, 2010

Di Manakan Ku Cari Ganti...

Dah lama saya tercari-cari batu tasbih sepertimana illustrasi gambar di sebelah.

Batu tasbih seperti ini pernah saya miliki ketika masih menuntut di sekolah menengah.

Batu tasbih ini amat istimewa kerana ia akan bercahaya ketika gelap/malam.

Namun ia telah lesap entah ke mana dan saya masih tegar merinduinya sehingga kini... huhuhu

Sekiranya anda mempunyai info mengenai lokasi kedai yang ada menjualnya, silalah maklumkan saya dengan meninggalkan mesej di ruangan 'comment'.

Harap sangat-sangat...

3 comments:

  1. kalau akak cakap awal2, berlambak org jual kat tanah haram hari tu

    ReplyDelete
  2. takmo menyusahkan aini. ngehhhh

    akak cari kat malaysia ni jek. ;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous16/3/10 20:22

    Yelah, saya punya pun camtu.....he,he,he :-)
    Cuba awak cari kat MYDIN jalan TAR dekat jalan masjid India. Insy-Allah ada. Saya pun beli kat situ dulu. Harap-harap ada jual lagi.

    ReplyDelete

Nukilan Sofiee
Daisypath Anniversary Years Ticker

Shout Box

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x