June 23, 2010

Gramedia Seberang Jaya | Closed |

20/6 - Terkejut yang amat tatkala mendapati cawangan Gramedia Bookstore di Tesco X-tra Seberang Jaya, Pulau Pinang rupanya telahpun ditutup secara rasmi pada 18/06/2010.

Tinggallah chek dok terkebil-kebil kat depan pintu premis kedai tu hu,hu,hu.

Tak percaya ye? :O

Uhuk,uhuk,uhuk...

Takde dah tempat chek nak menyoping buku-buku terbitan Indonesia kat sini... uwwaaa!

3 comments:

  1. soping online je lah kak ;p..hehe

    ReplyDelete
  2. aidura sofiee23/6/10 15:36

    gdiz,

    belek buku secara 'live' tak sama dgn belek buku secara 'online'... uhuk!

    ReplyDelete
  3. Aidura,

    Cubalah tanya dengan Mel Greenicha kat GRI/GRMy, mungkin boleh tukar buku dengan dia. Dia berminat juga dengan buku-buku Malaysia, kan? ;)

    ReplyDelete

Nukilan Sofiee
Daisypath Anniversary Years Ticker

Shout Box

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x